tisdag 9 december 2008

Tisdag


Började med en sovmorgon till 11,50. Första natten på länge jag sovit någolunda bra utan att vaknat en massa så jag kände mig relativt utvilad när jag vaknade. Satt mig vid datorn en sväng och kollade lite medans jag åt frukost. Sedan blev det att fixa ordning sig runt halv 11 åkte jag in på skolan och mötte upp Madde:) När vi väl kom på lektion fick vi veta att vi inte skulle ha någon så då var det bara att sätta sig i kaffan en timme och vänta tills psykologin skulle börja. Och då var det självklart bara en repetitions lektion där hon gick igenom allt lite snabbt inför provet nästa vecka och självklart slutade vi tidigare så dagen schema var en 40 min psykologilektion med bara repetition.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska rida eller inte termometern visar -12 och jag fryser redan som satan. Skulle behöva plugga lite också och köra hö till Lunde men det känns inte så lockande att börja köra 1 ton hö själv och bära upp på hölon i snön, nej tack.


Nu har också våra vingar inför Luciashowen kommit och ikväll ska vi träna med dom så hästarna inte dör helt på kuppen ;P

Har lite och fixa inför showen också så den här veckan har verkligen ett fullspäckat schema. Inlämnings uppgift i religionen till fredag och prov i Mentalträning på torsdag och hur vi ska få in ridprovet på fredag har jag inte en aning om.


Nu har jag suttit och pratat med sofia och hon hade hittat lite gamla bilder och en riktigt fin bild hon skickade kände jag att jag kunde dela med mig av:P


Puss

Inga kommentarer: