fredag 28 augusti 2009

Fredag







Ja idag är det fredag och det har varit en hel skolvecka för min syster..






Dagen har jag spenderat med Anna och barnen, Åkte upp redan imorse för Anna skulle rida så jag agerade barnvakt åt Flisan och Julia. Flisan somnade rätt fort där i vagnen så jag kunde ägna min största uppmärksamhet till Julia som lekte i sandlådan som tillslut även jag satt i med en spade och hink. Vi gjorde fina snäckor, krabbor och slott. Åkte sedan hem och vidare till kramfors för kolla på ett par ridstövlar åt Anna. Ja dagen var jätte mysig helt enkelt.



Det blev middag hemma med mamma och Marcus sedan åkte jag och hämtade älsklings Aquila och vidare till stallet. Longerade Wilma sen mockade jag och fixade mat och tog in hästarna för kvällen.. Nu sitter jag i lägenheten, Jens är i Jönköping på lastbilsmässa så då passar jag på att bo här med Aquila lugnast så för henne :) Nu ska jag ta och krypa till kojs. Natti natti



Inga kommentarer: