torsdag 13 augusti 2009

För jag har tråkigt













Jag har precis suttit här och kollat igenom lite på min blogg och lite drygt mer än hälften av alla mina bilder består av hästar eller kära Aquila, och det är lite pinsamt. Jag lovar att jag ska försöka bättra mig. Sen tycker jag även att min vän Elin som bosatt sig nere i våran huvudstad måste komma igång och blogga igen för jag har ingen som förgyller mina kvällar längre det var precis det hon gjorde med sina inlägg, I love it!
Och någon som måste ta tag i det här nu också är ju Linnea hur ska det annars gå när hon flyttar, lite pinsamt är det faktiskt nu att jag som bloggar minst bloggar mest av oss.
Men nu i helgen ska vi tre försöka tillbringa några minuter tillsammans eller rättare sagt försöka oss på att göra det. Men eftersom vårat schema ser ut så här:
Torsdag: Elin anländer till kramfors men vi hinner inte träffas för jag och Linnea är upptagen på annat håll.
Fredag: Linnea är hos sina föräldrar hela dagen och kvällen lär komma hem under lördagen.
Lördag: Elin är på bröllop hela dagen och kvällen!
Söndag: Elin åker hem..
Vars ska vi klämma in att träffas tillsammans ? Vi som hade planerat picknick och mys men har någon ett jäkligt bra förslag på när och vars vi ska hinna med det?
Nä nu vill jag nog inte tänka mer på det här måste sova på saken och klura ut hur det här ska gå att lösa.
Love ya girls<3






Inga kommentarer: