måndag 24 november 2008

Måndag


Ja nu har det då gått en hel helg och mycket har hänt :) I Fredags blev det modevisning på gladan med mammsen, var lite si så där kunde varit bättre organiserat och maten behöver vi inte ens nämna..tvii. efter det gick jag och Linnea på träffen och delade på en pizza och där träffade vi även Niklas och Molle. blev någon öl och sedan vidare på gladan där det faktiskt var lite människor;P avslutade kvällen hos Linnea sedan sängen.

Lördag bestod av hästar och FÖDELSEDAGS KALAS för Dessireé fy vad kul vi hade=) började med att åka till sollefteå och äta lite mat, sedan bar det av in mot kramfors och gladan som födelsedags barnet hade beställt=) och där var det folk gladan har nog slagit något slags rekord:P (Bilder kommer läggas upp på bilddagboken).

Söndag blev en slappar dag, sov länge åt sedan lite frukost sov en stund till sedan åkte jag till stallet och red en sväng, tokig var hon eftersom huset uppe i backen höll dom på att flytta så det stod lyftkranar och lastbilar + att eftervägen hängde det blåa band i nästan alla träd..dagen blev alltså toppen. Åkte sedan hem duschade och åt en vääldigt god middag med mamma och marcus:) sedan blev det tv kväll, One Three Hill, Gossip Girl en paus på 15 min där jag kvällade hästarna :P sedan ensam mamma och lite tittande på wallander innan jag somnade :)

Idag har jag bara hunnit med stallet och skolan en sväng, börjar klockan tre igen =)

Puss

Inga kommentarer: