torsdag 20 november 2008

Torsdag

Ja dagen börjar med att Jens ringer 05:50 imorse och väcker mig nog för att jag ahde sagt att han skulle göra det så jag kom upp men just i den stunden var det bra att han satt i bilen långt bort.Slutade med att jag ställde väckaren på 06:50 och var i stallet närmare 07:30. Hade tre vääldigt hungriga hästar att utfodra för att sedan släppa ut, wilmis fick ha tre täcken idag var ju så satans kallt, kan ju iof bero på att jag tyckte det var kallt också men men . Därefter lämnade jag stallet för att bege mig mot skolan, vi hade montarar i hela skolan idag för alla program som skulle visas för de nya sökande. Vi skulle också visa lektioner i b-hall våran kära blandspec grupp som slutade i kaos men fy så kul vi hade :P
Dagen slutade klockan 2 och då blev det stallet igen för en ridtur runt högsta =) när man kommer tillbaka är allt mockat och klart och jag blev överlycklig som slapp det ett STORT tack till Ida:D
Åkte efter att ätit en snabb middag ner på ridskolan för att planera lite för Lucia showen den 13/12, in i det sista kom vi nu på att det blir en kadrilj, Jag-Dollar, Linnea-Fanny, Camilla-Charmör och Madde-Novelle. Vi ska bara komma på en riktigt bra klädsel nu också:) Någon som har ett bra förslag??
Kommer sedan vid sju på att just ja hästarna ska kvällas:P Gasen i botten till stalle sedan fort hem och byta om för jag lovade jens att åka med han ikväll så nu sitter jag i lastbilen på väg till östavall ska försöka hinna med att plugga lite också har prov imorgon :/Hare gott

Puss o Kram

Inga kommentarer: